Spexfoto

Vi hade spexfoto idag. Sjukt snygga de fletsa var. Jag bestämde mig igår för Jack Sparrow, det roliga var att flera såg vem jag var. Nu tänker jag för en gångs skull visa en bild på mig! Eller, jag visar egentligen dagens outfit haha. Så stört tråkig när det enda man hittar på en blogg är dagens outfit (FÖRLÅT men jag tycker faktiskt det.) Vill lägga ut en bild på alla men vet inte vilka som tycker det är ok så ni får hålla till godo med Captain Jack Sparrow i Jakobsberg
                                              

     
Glömde stövlarna jag skulle ha hemma som ni ser ^

Nej, borde räkna matte men jag fattar inte. AH panik. SKa plugga svenska istället, har prov imorgon

Måste få skryta liiiiiiite. Fick Mvg på So-projektet och mvg på provet (34/35 g poäng och tre mvg svar på vg/mvg frågorna)

ALLTID FALUKORV!

Kommentarer
Postat av: mikkan

Skitbra kostym!! :D men de är jättesynd att katalogen blev i svart-vitt :( men om du har en nära, kika på 9F i viksjöskolan så sitter ja där med ett stort smile ;)

2009-06-04 @ 15:46:06
URL: http://mikkakela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0