att tala eller hålla käft

 Vi har ett matteprov MUY GRANDE manana. Sedan är det skolbal, loppis och gradering på lördag. Jag vill ha sommarlov, verkligen. Men usch vad jag börjar bli nervös inför matteprovet. andas, andas. Ska nog gå och lägga mig galet tidigt så jag inte dör imorgon

Jag funderar på att hålla tal imorgon på balen. Antagligen kommer det antingen bli jättebra eller katastrof. Jag vet inte om jag ska chansa. Tror inte att jag gör det. ALLA kommer att somna med ansiktet i maten. När alla tjejer sen vaknar och inser att deras smink är förstört kommer jag att ligga risigt till. alltså gör jag det nog inte. Eller kanske. Vi får se, vi får se.

Har definitivt insett en sak, Jag är inte en person som håller käft. Min mun glappar för det mesta jämt. Tom när jag sover. Är förvånad över att min familj inte har skavsår i öronen. En av de konstigare sakerna jag har sagt i sömnen var när vi åkte nattåg iindien. Mitt i natten ropade jag "ojoj. Nu är det fontänvarning", varpå min mamma och syrra flyger upp och tänker "ah, hon blöder näsblod" och "ah, hon spyr". Men jag bara låg där och sov. Hehehe. Av alla saker att säga

Jag har återigen fastnat på en skum artist. Välkommen in i min mp3 Dan hylander.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0