Viva el mat

Allting blir så mycket värre när man  är hungrig. Små bagateller blir giganstiskt stora problem. Igår när jag var påväg hem kom jag på att jag hade glömt en grej i skolan. Jag orkade inte gå tillbaka, jag skulle bli ännu senare än jag redan var. När jag väl kommer fram och ska byta till buss är tåget så sent att jag precis missar bussen. Jag sätter mig uppgivet ner och tänker "fan. även om jag gått tillbaka skulle jag kommit samma tid". Det var ett häfte som vi ska ha gjort klart tills på torsdag. Eftersom jag glömde dte måste jag jobba på som fasiken nästa vecka. Det är ju inte en katastrof. Men bara för att jag var hungrig och trött blev det VÄRLDENS problem och det kändes som allting bara var hemskt.

När jag kommit hem, blivit varm och ätit insåg jag att det inte var så farligt. Tänk vad lite mat kan göra


Kommentarer
Postat av: Sara 16 år och änglasyster

Tack för tipset! Det ska jag prova! :)

2009-10-17 @ 20:47:58
URL: http://vilaifridbror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0