Jag hatar att komma försent

Jag brukar faktiskt inte missa bussen. I tre år åkte jag till och från min gamla skola. Vet ni hur många gånger jag missade bussen? EN. Sista veckan i nian, haha, man var ju skoltrött. Men ändå, det är inte så farligt. Förra veckan missade jag faktiskt bussen och jag kom fram till en sak.

Jag HATAR, H-A-T-A-R att komma försent. När jag satt där på busshållsplatsen kunde jag inte acceptera att "fine, jag kommer komma tio minuter sent en gång, big deal". Istället sattjag och tänkte "Åh, om jag inte hade segat så skulle jag suttit på tåget nu. Om jag springer som fan från ststionen kankse jag hinner. Tänk om jag missar tåget och blir ännu senare" osv. Jag förstår inte varför jag blir så himla stressad av det. Såklart ingen gillar att komma försent, emn jag blir verkliigen helt sjukt stressad av det. När man ska gå någonstans kan man iaf känna att man är på väg. När man åker buss måste man sitta där och vänta utan att kunna göra något.

Måste btw säga att jag är stolt över mig själv. Var på symässa igår, ´dvs, tyger, pärlor och GARN till stört bra pris. Men jag shoppade för "bara" 150, varav 75 var ett asnice garn. Ska bli en mysmössa.

Kommentarer
Postat av: Matilda - kampen ur en fobi

Jag hatar också att komma för sent. Ska jag åka någonstans och vet att det tar tio minuter räknar jag med att det tar minst 30 minuter. Med andra ord kommer jag för tidigt till allting, men hellre det :)

2009-10-11 @ 21:09:05
URL: http://attlevamedfobi.blogg.se/
Postat av: aqve

svar; haha äntligen någon som tkr samma sak som jag, de är inte många som gör det ;) hihi



puss&kram

2009-10-11 @ 21:28:41
URL: http://aqveochconne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0