Saker man inte bör göra

Saker man inte bör göra:
*Äta melon framför datorn, det skvätter på skärmen
*kasta sig på en tjockmatta mnär den knöggliga sidan är uppåt, man får förjävliga skrubbsår på armbågarna
* Är du etta, gå inte in på n lektion och börja snacka om något (tex ekonomiska frizoner) för treorna, speciellt inte om de går en annan linje. Det blir bara pinsamt!
*Ät inte melon med vit tröja, det skvätter
*ät egentligen aldrig med vit tröja (speciellt inte röda såser). Dricka vatten funkar dock
* Försök aldrig att lära dig jonglera om du har jättedålig bollsinne. Dålig kombo.
*tänka högt...
* Blogga när du borde plugga
* stoppa in ett finger eller annan kroppsdel i tex ettt hål bara för att se om det fick plats
* Säga "ursäkta att jag är sen, men jag fastnade i min kjol" även om dte är sant
*dra ner dragkedjan på en kjol som alltid fastnar fast det går att knäppa upp kjolen
* Fundera fram meningen med livet (något mer exakt än 42 då), man blir ju bara galen
* Räkna ut arean på sandasjön
* Erkänna dumma saker som "Jag fattade just att Toys"r"us inte är toysrus utan Toys are us. Jag har alltid undrat va fan som stod efter toys"
*Efter ett dumt erkännande gör ett till tex " För typ tre månader sen fattade jag overall. Over-all. Över allt"
* skriva klart ett blogginlägg när du VERKLIGEN borde plugga.

Kommentarer
Postat av: Sara 16 år och änglasyster

Jo, livet är tufft ibland och vissa har det bättre än andra. Vissa har det bättre än jag men samtidigt har jag det bättre än många andra! Man får försöka tänka lite positivt när livet är jobbigt :) Tack för kommentaren! :)

2009-10-01 @ 21:06:47
URL: http://vilaifridbror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0