åldersnoja?

ny dag nya tag. Eller borde jag säga nytt år?

Jag är hemma från indien, jag berättar mer om jag vill senare. 

Som sagt var, 2010. Nyårsaftonen tillbringades med matförgiftning, så jag föll för grupptrycket och spydde som alla andra. Det känns jätteläskigt att det har gått 10 år sen 2000. Jag brukar brukade alltid tänka att "70 talet... det är 30 år sen eftersom 70+30=100" nu är det inte ens "30 och lite till". Det är 40! Sen är alla så gamla! Barn som är födda på 2000 talet går mellanstadiet, de är ju SMÅ. Jag har levt i tio år på 2000 talet, det känns inte så längesedan det blev 2000.

När jag är gammal kommer jag vara en raritet. Jag kommer ha minnen från 1900 talet!

Herregud, skärp dig! Jag är 16 år och lider av åldersnoja! Hjälp, jag får ju övningsköra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0